שיפוץ טורבו היא אופציה שמשלבת מחיר שפוי לצד קבלת החלק במצב מצוין. אנו בטופ טורבו במסגרת תהליך שיפוץ הטורבו מפרקים את המגדש מכל תוכנו (ליבה) ומחליפים את הליבה שלו בליבה חדשה ומקורית, כך שאנחנו יודעים בוודאות שפנים הטורבו חדש. לאחר מכן הטורבו עובר בדיקות קפדניות ואיזון במכונות ייעודיות כך שאנחנו יודעים שהטורבו יוצא מושלם מהמפעל.

להזמנת שירות ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו קשר כעת >>

073-2726044

 

אז מה עדיף? שיפוץ טורבו, טורבו חדש או טורבו מפירוק?

לא נעים לשמוע שיש תקלה במגדש טורבו. אחרי שהבנת שאין לך ברירה ויש לתקן את התקלה כדאי שתדע את ההבדל בין סוגי הטורבו הקיימים בשוק כדי שתוכל לשקול מה טוב לך ולא מה טוב למוסך.

יתרונות שיפוץ טורבו

  • המשך שימוש בטורבו המקורי לאחר שהחליפו את הליבהשיפוץ טורבו לרכב
  • עלות שיפוץ נמוכה באופן משמעותי לעומת טורבו חדש
  • בדיקת מקיפה של הטורבו וחלקיו
  • ביצוע בדיקת איכות עם סיום העבודה

אלטרנטיבות לשיפוץ טורבו

טורבו חדש

פשוטו כמשמעו – מדובר בהתקנה של טורבו חדש, כאשר החיסרון הגדול כאן הוא העלות הגבוהה. מעבר לכך, חשוב לבדוק מהיכן הטורבו הגיע, מי החברה שמייצרת את הטורבו והאם מדובר בחלק מקורי או חליפי, משך זמן האחריות וכך נוכל לקבל תמונה טובה יותר לגבי טיב החלק. לרוב, נבחר באופציה של טורבו חדש במקרים שבהם הטורבו הישן עבר שיפוצים חוזרים ונשנים/בעיה בלתי הפיכה.

טורבו מפירוק

מגרשי פירוקים מחזיקים מגדשי טורבו שפורקו מרכבים לאחר תאונה. בדר”כ המחירים של חלקים זולים אך הבעיה שאי אפשר לדעת את מצבו של הטורבו ובמקרים מסוימים מדובר בחלקים עם תקלות קיימות או תקלות שצצות לאחר מספר חודשים. בתקופה האחרונה הבדלי המחיר בין הפירוקים למשופצים הצטמצמו וכבר לא משתלם לקחת סיכון על חלק מפירוק. אך במקרים בהם הטורבו במצב הדורש החלפה ואין אנו מעוניינים לרכוש חלק חדש בעלויות גבוהות ניתן לבחור באופציה של טורבו מפירוק, כאשר חשוב לבצע את הזמנת השירות דרך נותני שירות אמינים ומקצועיים אשר מעניקים אחריות על העבודה.

תקלות נפוצות במנועי (מגדשי) טורבו ומניעתן:

בעיות טורבינה – אשר מופעלת על ידי גזי הפליטה

בעיות במדחס – אשר מונע בכוח שמייצרת הטורבינה

הבעיות ברכיבים אלה יכולות לכלול: שחיקת מיסבים, סתימות, נזילות, עיוות של הרכיבים (דיפורמציה) ועוד.

על מנת למנוע בעיות אלה כדאי להקפיד על:

  1. אספקת שמן – המגדש זקוק לשמן בכמות נאותה ובלחץ גבוה, לכן צריך להקפיד על מתן שמן
  2. אי כיבוי מיידי של המנוע – עם סיום הנסיעה מוטב לא לכבות את המנוע מיידית, מכיוון שרכיבי המגדש (כגון הטורבינה, גלגל המשאבה, המדחס ועוד) עדיין פועלים והם זקוקים לשמן שאינו מגיע אליהם עם כיבוי המנוע, מה שעלול לגרום לרכיבים אלה נזק.
  3. חימום המנוע טרם תחילת הנסיעה
  4. שימוש בשמן של יצרנית הרכב בלבד

שיפוץ טורבו בטופ טורבו – זו המומחיות שלנו

אנו משפצים את כל סוגי מגדשי הטורבו לרכב ומחזיקים מלאי מוכן של טורבו משופץ לכל סוגי הרכב. אנו משתמשים בחלקים מקוריים בלבד אשר מאושרים על ידי יצרני הרכב ורמת השיפוץ היא מקצועית מאד ומתבצעת על ידי צוות מנוסה ומוסמך. בסיום תהליך השיפוץ כל מגדש טורבו עובר בדיקות איכות אשר מאשרות כי הטורבו עובד באופן תקין וניתן להרכיב אותו ברכב.