למרות המצב אנו פתוחים כרגיל עקב היותנו עסק חיוני. שנדע ימים טובים יותר!

החלפת / שיפוץ טורבו מאזדה MX5

מגדש טורבו מאזדה MX5 ניזוק? זורק שמן? מרעיש? בכל מקרה של תקלה או חשד לתקלה במגדש הטורבו שלכם חשוב לפנות אל מכון טורבו מקצועי לאבחון התקלה ובמידת הצורך לבצע שיפוץ / החלפה של מגדש הטורבו. אצל בטופ טורבו אנו מעניקים שירות מקיף עבור מגדשי טורבו עבור כל יצרני הרכב. במסגרת השירות אנו מבצעים דיאגנוסטיקה מקיפה לאיתור מדויק של התקלה, שיפוץ יסודי של המגדש או החלפה שלו במגדש איכותי + מתן אחריות מלאה.

 

קבלת הצעת מחיר >>

 

 

בדיקת מגדש טורבו מאזדה MX5

טרם התיקון / החלפת המגדש חשוב לוודא את מקור התקלה, אם היא קשורה ישירות למגדש, באיזה סוג תקלה מדובר והאם היא מחייבת שיפוץ מלא, החלפת חלק או החלפת מלאה של המגדש. במסגרת הבדיקה המקצועית יש לראות אם ישנה התאמה של הציר והטורבינות לדרישות של היצרן. לאחר מכן לבדוק את פתחי האיטום, לאתר סדקים, נזילות שמן מהמגדש ונזקים אפשריים נוספים. בהתאם לבדיקות יומלץ אם יש צורך לשפץ / להחליף את המגדש.

 

תקלות נפוצות במגדש טורבו

תקלות במגדש עלולות להיות קשורות לתקלה במגדש עצמו או במערכות המנוע והרכב שהובילו לפגיעה או לירידה בביצועי המגדש. בין תקלות אלה: שחיקה של הטורבו, אדי שמן שיצאו מהמנוע, תקלה בחלקי המגדש, סתימה במערכת הנשמים, שמן מנוע מלוכלך עקב תחזוקה לקויה (אי שימון בזמן, שימון לא מתאים או לא איכותי, תקלה במסנן שמן), חימום יתר של המגדש (יכול להיגרם מכיבוי מנוע מיידי ומסיבות נוספות) ועוד.

 

שיפוץ טורבו מאזדה MX5 במכון טופ טורבו

במסגרת השיפוץ / החלפה אנו מבצעים פירוק של המגדש התקול, מבצעים ניקוי יסודי של המערכת ותיקון / החלפה של המגדש או החלקים התקולים. נדאג לבצע החלפת שמן, פילטר שמן ונוזלי קירור ונבצע נסיעת מבחן לבדיקת ביצועי הטורבו על הכביש. אצלנו אתם נהנים משירות מלא שמשלב אספקת טורבו איכותי (חדש, מפירוק מקומי או מיבוא) והתקנה במחירים מעולים ע”י צוות מנוסה ומקצועי.

 

שיפוץ / החלפת מגדש טורבו מאזדה MX5 לכל המודלים:

 

שתפו חברים:

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן