למרות המצב אנו פתוחים כרגיל עקב היותנו עסק חיוני. שנדע ימים טובים יותר!

שיפוץ טורבו מחיר

מחירו של מגדש טורבו נע בין כמה מאות לבין כמה אלפי שקלים, תלוי כמובן בסוג ובאם מדובר בשיפוץ או החלפה. מה עוד צריך לדעת על מחיר של מגדש טורבו?

שיפוץ טורבו מחיר

בשנים האחרונות, עם עליית יותר ויותר רכבים מודרניים על הכבישים, יש גידול בשימוש במגדשי טורבו. יש יצרנים שלהם מגדשי טורבו בלמעלה מ-80% מהדגמים. זאת כמובן בשל היתרונות המובנים של המגדשים: תצרוכת דלק חסכונית, ביצועים טובים יותר לרכב ועוד

מתי צריך להחליף או לשפץ מגדש טורבו ברכב?

טיפול ותחזוקה שוטפת במגדש הטורבו מצמצם את הצורך בהחלפה שלו, כמו גם שימוש בשמן איכותי והקפדה על החלפתו ועל החלפת מסננים בזמן ובהתאם להוראות היצרן. יחד עם זאת, תקלות כמובן יכולות לקרות ואם אתם חשים ירידה בביצועים, רעשים בלתי מוכרים, נזילת שמן או רעידות – ייתכן ומדובר במגדש טורבו תקול שיש להחליפו.

איך מחליפים או משפצים מגדש טורבו?

המגדש הוא רכיב עצמאי ומותקן כחלק נפרד המחובר למערכת האוויר של האוטו, עם צינורות גומי, וגם למערכת השמן. משום שהוא חלק עצמאי, הפירוק שלו קל ומהיר (מספר דקות עבודה) ולכן יכול אפילו בעל הרכב לפרק אותו בעצמו ולהביא אותו למוסף לתיקון. בכך ניתן לחסוך מאות, או אפילו אלפי, שקלים על עבודה. 

מחירו של מגדש טורבו חדש יכול להגיע ל-5,000 ₪, תלוי כמובן בדגם ויצרן הרכב, ולכן חיסכון כזה יכול להיות משמעותי. בדרך כלל במוסך או בסדנה תתבצע בדיקה ראשונית למגדש הכוללת בחינה ויזואלית לאיתור סדקים, בדיקה מכנית של האקטואטור (משחרר הלחץ) ושל הפתחים (פתחי האוויר והמים). אם הבדיקה הזו תקינה, השלב הבא הוא בדיקת ליבת המגדש, לאחר השרייתו בנוזל לניקוי שומנים. בשלב הבא מפרקים את המגדש לבדיקת החלק הפנימי ולאחר מכן ניתן לקבוע בוודאות אם נדרש להחליפו או ניתן להסתפק בשיפוץ. 

במכון או סדנה המבצעים את הבדיקה בצורה מהימנה ומקצועית – מגדש משופץ יהיה כמעט זהה באיכותו למגדש חדש.

כמה עולה שיפוץ מגדש טורבו וכמה עולה מגדש טורבו חדש?

במידה והבדיקות העלו כי לא ניתן או לא משתלם לשפץ או לחדש את המגדש – יהיה צורך בהחלפתו. כאמור, עלות מגדש חדש יכולה להגיע לעד 5,000 ₪, בתלות בדגם וסוג הרכב. 

עלות של שיפוץ מגדש טורבו נעה בין 1,000 לבין 3,000 ₪ עבור רכב פרטי, לשיפוץ סטנדרטי. אם נדרשות פעולות של חריטה, איזון או ריתוך ייתכן והמחיר יהיה גבוה יותר. עם זאת, גם פעולות אלה לחידוש המגדש יהיו זולות יותר מקניית מגדש טורבו חדש. 

בכל מקרה, בין אם אתם קונים מגדש חדש ובין אם משפצים את  הקיים, אל תתפשרו על עבודה מקצועית או חלפים לא איכותיים, ודרשו לדעת לאורך כל שלבי העבודה איפה אתם עומדים.

יתרונות ביצוע שיפוץ טורבו ב-TopTurbo

אצלנו תיהנו מצוות בעל הסמכות וניסיון רב בשיפוץ מגדשי טורבו עבור כל סוגי הרכבים. ברשותנו מאגר ענק של מגדשים המוכנים לאספקה והתקנה במידת הצורך. ראשית אנו נבצע דיאגנוסטיקה כדי לאתר את מקור התקלה ובהתאם יוחלט האם יש מקום לתיקון התקלה או להחליף את הטורבו. בין אם מדובר בתיקון או החלפה אנו מבצעים טיפול יסודי וקפדני, הכולל בין היתר פירוק והרכבה מקצועית, ביצוע בדיקות תקינות ומתן אחריות מלאה.

שתפו חברים:

מאמרים נוספים

מגדש טורבו כפול

מגדש טורבו כפול

מגדשי הטורבו מגבירים ומעצימים את תפוקות המנוע על ידי דחיסת אוויר, ומגבירים ומגדילים, הן את המומנט והן את הספק המנוע לטובת הפקת נצילות משופרת יותר

שיפוץ טורבו מחיר

שיפוץ טורבו מחיר

מחירו של מגדש טורבו נע בין כמה מאות לבין כמה אלפי שקלים, תלוי כמובן בסוג ובאם מדובר בשיפוץ או החלפה. מה עוד צריך לדעת על

פיגור טורבו

פיגור טורבו

אם פעם מכונית עם מנוע טורבו היתה חיזיון יחסית נדיר, הרי שהיום, מרבית יצרני הרכב כבר הבינו את היתרון שמגדש הטורבו מספק וכמעט כולם אימצו

ניקוי מגדש טורבו

שסתום טורבו

מגדש הטורבו הוא רכיב המתחבר לצינור הפליטה של המנוע, ומטרתו לשפר את ניצול כוח המנוע. מגדש זה למעשה משתמש בגזים הנפלטים כתוצאה מפעולת מנוע הבערה,

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן