למרות המצב אנו פתוחים כרגיל עקב היותנו עסק חיוני. שנדע ימים טובים יותר!

ממה בנוי הטורבו?

כאשר המוסכניק מסביר לך מהיכן נובעת הבעיה בחלקי הטורבו ברכב שלך, כדאי שתבין…

חלקי הטורבו:

טורבינה המכילה גלגל בעל כנפיות, שהגזים מסובבים אותן,

מדחס צינטריפוגלי – שבו גלגל בעל כנפיות הנקרא משאבה או טורבינה, דוחף את האוויר וגורם לדחיסתו.

גלגל משאבה – עשוי, לרוב, אלומיניום ולעיתים יציקת ברזל.

בית המדחס – עשוי אלומיניום. בית הטורבינה עשוי יציקת ברזל עקב הטמפרטורות הגבוהות שהוא צריך לעמוד בהן.

ממה בנוי הטורבו

ואיך הכל מתחבר?

הגזים מועברים דרך צינור שהולך ונעשה צר יותר על מנת להגביר את הלחץ. בין הטורבינה למשאבה נמצא בית המיסבים, שבתוכו ממוקם גל הטורבו המקשר בין הטורבינה למשאבה ומסתובב ע”י מיסבי החלקה, מיסבים אלו זקוקים לאספקת שמן באופן קבוע ולכן דורש זרם גדול של שמן. לחץ השמן מגיע ממשאבת השמן של המנוע,בקצוות בית המיסבים ממוקמים מחזירי השמן אשר עשויים מיציקה או מפלדה, מצד המשאבה קיים מחזיר שמן העשוי גומי חזק העומד בתת הלחץ השורר במרכז המשאבה.

שתפו חברים:

מאמרים נוספים

מגדש טורבו כפול

מגדש טורבו כפול

מגדשי הטורבו מגבירים ומעצימים את תפוקות המנוע על ידי דחיסת אוויר, ומגבירים ומגדילים, הן את המומנט והן את הספק המנוע לטובת הפקת נצילות משופרת יותר

שיפוץ טורבו מחיר

שיפוץ טורבו מחיר

מחירו של מגדש טורבו נע בין כמה מאות לבין כמה אלפי שקלים, תלוי כמובן בסוג ובאם מדובר בשיפוץ או החלפה. מה עוד צריך לדעת על

פיגור טורבו

פיגור טורבו

אם פעם מכונית עם מנוע טורבו היתה חיזיון יחסית נדיר, הרי שהיום, מרבית יצרני הרכב כבר הבינו את היתרון שמגדש הטורבו מספק וכמעט כולם אימצו

ניקוי מגדש טורבו

שסתום טורבו

מגדש הטורבו הוא רכיב המתחבר לצינור הפליטה של המנוע, ומטרתו לשפר את ניצול כוח המנוע. מגדש זה למעשה משתמש בגזים הנפלטים כתוצאה מפעולת מנוע הבערה,

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן