אי אימוץ מנוע טרם הגעה למצב עבודה אופטימלי

כאשר הרכב קר מומלץ להגיע לטמפרטורת עבודה אופטימלית פני שתתחילו לאמץ אותו. אם תאמצו את המנוע לפני שזה  הגיע  לחום העבודה התקין, הרכיבים הפנימיים במנוע ובייחוד במגדש הטורבו ישחקו במהירות.

המתנה טרם כיבוי המנוע לאחר הנסיעה

אחרי נסיעה ממושכת יש להמתין 2-3 דק לפני כיבוי המנוע כדי לתת לטורבו לפזר את החום הגבוהה שמצוי בו,כיבוי המנוע ישירות אחר הנסיעה עלול לגרום ל”בישול” השמן ע”י המגדש וסתימה במעברים.

שימוש בשמן מקורי

חשוב להשתמש בשמן מקורי למנוע שמוגדר ע”י הצרן,לא כל שמן עומד בטמפרטורות הגבוהות.

סימנים לתקלות בטורבו

סימפטומים לבעיות – רעשי חריקה,עשן מהמנוע,תפוקה לא אחידה של המנוע הם סימנים לבעיה מהמגדש.

ניקוי יסודי טרם החלפת הטורבו

כאשר מחליפים מגדש טורבו יש לבצע ניקוי יסודי כולל החלפת שמן ופילטרים.

פניה למוסך מנוסה

במידה ויש חשש לתקלה במגדש הטורבו עדיפה בדיקה במוסך עם ניסיון,ידע וציוד מתאים
שימנע החלפה והוצאות מיותרות.

רכישת החלק והתקנה במקום אחד

במקרה של החלפת מגדש טורבו עדיף לבצע את חבילת ההתקנה והחלק במקום אחד, כך תמנע מחלוקת האחריות בין ספק החלק למתקין שאתה באמצע.